Rararasputin

Yeah right fuck yeah.!!

Nu har även jag, syndfull som jag är, valt att publicera löjliga kommentarer och onödiga åsikter på denna enorma informationsbas vi kallar internet. Utan varken rim eller reson skall denna sida fyllas med skrot och korn som jag skall skrapa fram ur mina sinnens alla dunklaste vrår...

Detta arbete skall aldrig om än sällan läsas av någon så varför gör jag då detta? Vill jag vara lika cool som mina vänner som jag har inbillat mig att jag har? Vill jag befläcka detta internet med ohämnat crap? Eller måhända vill jag få folk att tänka, få deras små nervkluster att arbeta och med min hjälp nå upplysning och därefter kunna hänga med mig på en högre level?
Nå en glad mix av de två första skulle jag gissa ger mvg, det sista låter som om det ligger alldeles för mycket jobb bakom...


Och så nu vidare till dagens tema... Vår vän och frälsare Rasputin  

Har han inte ögon, bländande som stjärnorrelflekterat i industrislipade
 safirer? och sedan vilket leende, och vilket skägg. Har han inte alla de attribut man eftersöker hos en människa, ett sant ideal inte sant?

Men nu blir det slut på detta allra första inlägg jag skapar, man måste göra sin plikt och i detta läge måste jag tillbaka till det franska fascistinternater jag bor på under veckorna. Nåvel, det var kanske lite av en överdrift... Men ALAS, de har ju dator(eller borde det heta räknemaskin?)förbud..

Innan jag tar farväl vill jag avsluta med ett litet citat.!


"Du där med din svullna näsa och ditt enfaldiga flin, har du ett år kvar att smutsa jorden med ditt avskräde? Vet ni alla förstockade dårar att ni ska dö i dag eller i morgon eller nästa dag, därför att ni alla är dömda. Hör ni vad jag säger? Hör ni ordet? Dömda! Dömda!"
    //Munken, 'Det Sjunde Inseglet' (Ingmar Bergman)

(Kuriosa: musiken som flagelanterna sjunger innan deras ledare "Munken" talar används som intro i Abigors låt Kindom of darknes... Ganska sunkig musik men trots allt min barndom!

Kommentarer
Postat av: asdf

asdf

2009-01-30 @ 15:07:50
Postat av: Staffan

Jösses vad du skriver - mycket -och bra! Någonstans anade jag att jag har en mycket begåvad (och underhållande) son.

Kram PA

2009-02-10 @ 12:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0