Myrmecophagidae!!

Hmm, i väntan på att negativen skall torka.. Det är neat med gratis fotolabb på skolan. Dock aningen purken att jag köpte två rullar film för 120 spänn när jag kan köpa det svart utav min bildlärare för 20 sek styck(ja han som crackat photoshop och delar ut till alla som vil ha).

Sen undrar jag hur höga skåpen är i Nv-korridoren? Har planer på att skaffa mig en longboard efter säsongen och det skulle vara schysst om man kunde sno ett skåp att ha den i.. När jag ändå frågar om råd, hur fungerar Lush's street flux? är den alldeles för liten?

Gammal klassiker? senaste dagarnas musik:

Biosphere-Dropsonde.. Vet inte varför jag aldrig kommit för mig att lyssna på mer än substrata och Atour de la Lune.. gudomlig den gamle räven, det är vad han är.!

Mogwai-Fortsatt lyssning och uppskattning

At the gates-The red in the sky is ours. Gamma l goding

Amon Tobin-Bricolage och Out from out where.. Riktigt mysigt.



" When the bell tolls three times, it will announce that I have been killed. If I am killed by common men, you and your children will rule Russia for centuries to come; if I am killed by one of your stock, you and your family will be killed by the Russian people! Pray Tsar of Russia. Pray. "

                                                                                           Rasputin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0